Op weg naar Eindhoven hotel Tulip in.

6 oktober 2020 - Eindhoven Airport, Nederland

Vanmiddag zijn we op ons gemak naar Eindhoven gereden, de auto op lang parkeren gezet en naar het hotel gelopen.

In het hotel moesten we gelijk onze muilkorfjes dragen.  Voor morgenochtend gelijk een ontbijtbox besteld die we om 4.30 kunnen ophalen. We hebben een mooie eenvoudige kamer op de 7e verdieping.

En kijken zo op het vliegveld.

Na het eten van een broodje even online ingechekt bij Transavia, we moesten ons ook registreren bij de Portugese gezondheidssite. Nou dat lukte tot 4x toe niet. Zelfs bij Transavia wisten ze ook niet hoe of wat.

Toen hebben we besloten om een maaltijd te bestellen heerlijke kipsate met sla en frietjes.

Je belt je bestelling door naar de

receptie ze bellen dan als je de maaltijd kunt ophalen, muilkorfje op en Dick ging voor roomservice spelen. Daarna weer geprobeerd ons te registreren, weer Transavia gebeld, die gaf het advies om zo vroeg mogelijk naar de incheckbalie te gaan voor verdere informatie. Dus weer (waarschijnlijk )weer een paar onrustige slaapuurtjes.