Vroeg uit de veren, striptease op het vliegveld

14 oktober 2020 - Epe, Nederland

De afgelopen nacht slecht geslapen vanwege de storm eerst dachten we dat het de tafel en stoelen waren die tegen het appartement waaiden maar het was de deur.

Om 5.30 ging de wekker af hup uit bed en onder de douche.

20201014_064219

Een ontbijtje genuttigd terwijl Dick het vuil weg ging brengen geprobeerd een foto van de maan te maken.

20201014_064307

Om 7.00 naar beneden gegaan om op de bus te wachten met nog 2 andere stellen.

Onderweg naar het vliegveld werden er nog wat mensen oopgepikt.

Natuurlijk was het inchecken weer eens mislukt lekkere app. van Transavia je kunt wel betalen maar je boardingkaart komt niet te voorschijn.

Door de douane Dick moest zich haast uitkleden en zijn schoenen uitdoen. Nog een alarm zijn heupprothese.

Ik wilde  me ook laten controleren werd door het poortje gesnauwd was de enige die niet gecontroleerd werd. Je spullen uit de bak halen, hè ik had er 5 dingen ongedaan kreeg er 3 terug dag ereader en ketting. Die zaten ineens in een andere bak??????

Toen maar lekker aan de koffie.

20201014_092453

We konden snel instappen Dick heeft nog wat foto's gemaakt ook een met vreemde ronde cirkels.

20201014_103328

20201014_123453

Op tijd geland, koffer kwam redelijk snel maar wel beschadigd. Toen op weg naar Breda om bij Ad en Inge Thaisa op te halen, we hadden al overlegd dat we niet naar binnen kwamen je weet maar nooit in een vliegtuig . Over een paar weken elkaar maar weer opzoeken. Ad kwam met Thaisa naar buiten ze was blij ons weer te zien.

20201014_153725

Daarna weer op weg naar Heerde onderweg een heerlijk broodje gegeten.

Thuis gekomen en welkom geheten door de buurtjes.

In de caravan was het 12 graden dus snel de kachel aangedaan.

Nu heerlijk bijkomen van deze dag.

1. Marianne Sparreboom:
    14 oktober 2020
    Die maan lijkt wel van Batman maar dan op zijn kop 😂😂
    Welkom thuis en lekker bij de kachel. 💋
  2. Nicole:
    15 oktober 2020