Op weg met de camper

7 november 2020 - Sliedrecht, Nederland

Vanochtend op pad gegaan na alles te hebben ingeladen.

Thaisa zat als eerste al op haar plek onder de tafel, ze was bang dat ze achter moest blijven.

De eerste rit is Dronten daar halen we een fietsendrager op om te bevestigen in de garage van de camper.

Het was in een nieuwbouwwijk dus even zoeken hoe we daar voor de deur konden komen.

Het volgende doel Rotterdam, jeetje wat een drukke bedoening zeiden we toen we vlakbij waren. We zijn al aardig ingeburgerd op de rustige  Veluwe zo te merken.

We zijn naar de zevenhuizerplas gereden waar we hebben afgesproken met Leo en Marianne.

Na de rondleiding de navigatie afgesteld op Dordrecht waar we bij de jachthaven een plaatsje willen zoeken. Na even in de file te hebben gestaan omdat iedereen naar de vuilstort moest.Aangekomen bij de jachthaven   zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar de camper geparkeerd.

De eerste keer koffie gezet en nu alles uitproberen op ons gemak.