Vliegveld Eindhoven Albufeira.

7 oktober 2020 - Best, Nederland

Vanochtend om 3.30 opgestaan om te douchen, Dick verzorgde het ontbijt de bestelde boxen stonden al klaar. We doen er waarschijnlijk de hele dag over om het op te krijgen.

Natuurlijk ging het inchecken weer fout en moesten we dit weer met hulp van een vriendelijke dame opnieuw doen pffff.

We snel zonder problemen door de douane

😁😂😂.

Toen door de taxfree supermarkt, vanwege alle voorgaande stress en uitgebreid douchen vond ik dat we een verfrissend luchtje nodig hadden😄🤩🤗

Nu geduld hebben en wachten tot 6.30.

20201007_055727

Eenmaal door de gate konden we in de regen naar het vliegtuig even een selfie gemaakt.

Er was wel wat turbulentie dat was snel voorbij.

Even later kwam de hap/drankjeskar er aan.

Koffie en thee met gevulde koek en stroopwafels. Muilkorfjes af en genieten.

De reis ging voorspoedig windje mee.

Het formulier wat online ingevuld moest worden  werdt in het vliegtuig uitgedeeld.We hebben het netjes ingevuld.  🤨

Het uitstappen ging rustig, (vergeleken met de andere normale tijd).

Voorbereid op allerlei toestanden zoals een temperatuurscan, formulieren e.d.  konden we zo doorlopen.😊

De koffer van de band afgehaald en op weg naar de bus. Dat ging ook goed.

Het is hier één uur tijdsverschil ook mooi meegenomen.

Wij hadden de 2e stop. Na uitleg van de dame van de receptie werden we naar onze studio begeleid. Hier hebben we de rest van onze ontbijtbox genuttigd.

Koffer uitgepakt en het dorp ingegaan.

Supermarkt bezocht en wat ingeslagen.

Er zijn veel restaurants van alles wat dus keus genoeg.

20201007_121526

20201007_130524

Nu heerlijk aan het uitrusten van de reis en genieten van het mooie warme zonnige weer. 25 graden

Heerlijk uit eten geweest onvoorstelbaar buiten op een leuk terrasje in oktober

20201007_185906

. Nu uitbuiken.

1. Ad van Oers:
    7 oktober 2020
    Dat wordt rustig slapen, bedden een stuk uit elkaar. 😜💋
  2. Marianne Sparreboom:
    7 oktober 2020
    N dan maar lekker slapen en morgen misschien op pad om wat leuks te kunnen zien. 💤😘